Dark stripes

Technologia dark stripes dla naszych aluminiowych obręczy to specjalnie grawerowana powierzchnia hamująca z super trwałą anodową powłoką. To ekskluzywne rozwiązanie gwarantuje skuteczne hamowanie w każdych warunkach pogodowych. Permanentna powłoka pozostaje czarna przez setki kilometrów.

HMLS™

To efekt naszej 4 letniej drogi w poszukiwaniu materiałów, które zapewnią naszym kołom kompromis pomiędzy sztywnością i niską masą. Eksperymenty z wieloma materiałami, różnymi konfiguracjami warstw doprowadziły nas do trójwarstwowej płyty konstrukcyjnej wykonanej z włókna węglowego (karbonu), pianki konstrukcyjnej oraz włókna aramidowego. Wielowarstwowa budowa laminatu, typu sandwich zapewnia unikalną sztywność, dzięki czemu koło gwarantuje doskonałe przeniesienie napędu na drogę. Jednocześnie nasze dyski są jednymi z najlżejszych tego typu kół na rynku. Dodatkową zaletą stosowania rdzenia z pochłaniającej wibracje pianki jest możliwość niwelowania około 10% drgań przez dysk, co znacznie wpływa na komfort jazdy.

Carbon tube

Nasze piasty są precyzyjnie zaprojektowane i wykonane. Korpusy naszych piast są wykonane z karbonu, ta technologia w połączeniu z numerycznie obrabianymi elementami aluminium oraz opatentowaną sprężyną o-cricoid gwarantują lekkość i precyzyjną pracę. Dzięki takiej budowie nasze piasty ważą jedynie 85 g(przednia) oraz 206 g(tylna).

WTAP™

Koncepcja kształtu obręczy przypominającego kroplę. Nasz profil w kształcie kropli jest w stanie utrzymać ciągły przepływ powietrza na powierzchni koła nawet do 9° kąta wiatru do osi koła. WTAP™ poprawia stabilność koła przy bocznym wietrze nawet o 20%

AIRlense™

Efekt naszej pracy ze studentami Politechniki Poznańskiej. Dziesiątki godzin symulacji komputerowych zaowocowały stworzeniem nowego kształtu dla naszych dysków, co zdecydowanie poprawiło ich aerodynamikę oraz stabilność przy bocznym wietrze. Lekko wypukła od strony napędu oraz soczewkowa po przeciwnej stronie gwarantują bardzo wysoką sztywność równoważąc siły generowane przez przeniesienie napędu.

Enduro Bearings

Łożyska maszynowe marki Enduro specjalizującej się w produkcji łożysk do branży rowerowej Wysoko precyzyjne kulki Stopnia 10 wykonane w technologii 10/1,000,000 cala osiągają niemal doskonałą kulistość.

Spoke hole covers

Duże otwory na szprych umieszczone na zewnątrz obręczy powodują mikro zawirowania powietrza, co w drastyczny sposób zwiększa opory aerodynamiczne. Opracowana przez Nas metoda zakrywania otworów ogranicza to zjawisko oraz uszczelnia koło, dzięki temu woda nie dostaje się do środka obręczy.

Interial nipples

Szprych w naszych kołach zamocowane są bezpośrednio do aluminiowej obręczy wewnątrz karbonowego profilu, co pozwoliło zredukować zawirowania powietrza wytwarzane przez nyple umieszczone na zewnątrz obręczy. Rozwiązanie to poprawia sztywność koła oraz jego wytrzymałość.

C+ bearings™

To ceramiczne łożyska ograniczające straty mocy poprzez redukcje tarcia oraz możliwość zastosowania smaru o niskiej lepkości. Łożyska ceramiczne są aż o 40% lżejsze od łożysk stalowych. Ceramiczne elementy łożyska są twardsze o ponad 50% od stalowych. Odporność na deformacje ma przeciwdziałać odkształcaniu łożysk, a zatem zapobiegać nadmiernemu tarciu oraz zwiększyć ich żywotność.

E nipples control

Elektroniczna kontrola ilości obrotów każdego nypla. Dzięki temu na etapach budowy koła napięcie wszystkich szprychy jest podobne i można je dokładniej centrować.

Tubeless rim

Obręcz kompatybilna z systemem opon bezdętkowych. Opony te są lżejsze, bardziej odporne na przebicie, eliminując jednocześnie tarcie występujące miedzy oponą a dętką.

WTAP2™

Nowy, przeprojektowany według najnowszych trendów profil obręczy. Podstawową zmianą, jaką dokonaliśmy jest poszerzenie górnej części profilu, co zapewnia płynne połączenie krawędzi obręczy z oponą.